Ofis taşıma İstanbul ofis taşımacılığı şirketi kurumsal profesyonel işyeri şirket ve ofis taşıma hizmetlerini uygun fiyatlarla sunar. İstanbul ofis ve işyeri taşıma firması olarak şirket ve firmaların ofis büro taşımacılığını gerçekleştiriyoruz.

Ofis taşıma İstanbul ofis taşımacılığı firması
Ofis taşıma İstanbul ofis nakliye firması

Ofis Taşıma Firması

Ofis taşımacılığı , özel kurumların veya kamu kurumlarını eşyalarını belli bir yerden başka yere taşınmasıdır. Taşınma hizmetinden ise kurumsal taşımacılık da deniliyor. İş yeri ve şirket taşıma ihtiyacı olan kişilerin günümüzde evden eve nakliye firmaları ile taşımacılık yapmaktadır. Evden eve ve parça eşya taşımadan farklı olarak boyutlarının büyük olmasıyla nakliye firmalarında ekspertiz yardımı ile taşıma işlemi gerçekleştirilir. Başlarında gözetmen yardımı ile taşıma işlemi tamamlanır.

Ofis Taşımacılığı Hizmetin Alt Grupları

Ofis ve işyeri taşımacılığı , kurumsal ve işyeri ofisi niteliğinde değerlendirme yapılması gerekir.

  • 1- Resmi Ofis ve İş yeri Taşıma hizmet
  • 2- Özel İşyeri ve Ofis Nakliye hizmeti

Profesyonel Resmi İşyeri ve Ofis Taşıma Hizmetlerinin İçerisinde Neler Vardır ?

Ofis taşımacılığı, resmi kamu kurumlarını kapsayan kurumsal taşımacılıkta; devlet kurumları, belediyeler, esnaflar, devlet destekli sivil toplumlar da içerisinde bulunmaktadır. Kurumsal taşımacılık yapan firmaların bir çoğu lojistik ve nakliye gibi hizmetlerinde bulunması gerekmektedir. Ofis taşınmasında önemli olan ambalajlama sistemidir.

Ofis eşyalarının her bir parçası değerli olduğu için zarar görmemesi gerekir. Önemli evrakları da içerisinde barındırdığı için ayrıca özen gösterilmesi gerekir. Ayrıca firmalar bünyesinde sadece taşıma çalışanları değil montaj çalışanları, teknisyen, tesisatçı gibi bir çok alanda uzmanlaşmış kişileri barındırması gerekir. Taşıma işlemlerinde her zaman planlı şekilde hareket edilmesi gerekir. Her bir yeni adımlar planlı şekilde atılmış olmalıdır. Geniş ve büyük demirbaş niteliğindeki mobilyalar, sökme ve ambalajlama işlemleri mecbur gerektiren işlerde ise firmanın kendi çalışanları tarafından yapılması gerekir.

Ofis Taşımacılığında Ekspertiz Olmalı mıdır ?

Ofis taşımacılığı hizmetinde ekspertiz olması her iki taraf için de fayda sağlar. Hem kurumsal hem de özel işyeri taşıma işlemlerinde ekspertiz olması gerekir. Eşyaların büyüklüğü ve miktarları, kaç kişi tarafından taşınılması gerektiği, kullanım sağlanacak aracın hangisi olması gerektiği ve ambalaj malzemelerin nelerden olması gerektiğine varıncaya kadar ekspertiz tarafından belirlenmesi gerekir. Müşteriye uygun rapor hazırlanmalıdır.

Ofis Taşınmasında Tecrübe Önemli midir ?

Ofis taşımacılığı hizmetinde olduğu gibi her farklı işlerde de tecrübe önemli konumdadır. İş tecrübesi olan firmalar ile daha yeni bu sektöre giriş yapmış kişiler arasında farklılıklar oluşmaktadır. En iyi hizmeti veren firmalar çoğu bu işinde ehli olmuş kişilerdir. Taşıma firmalarında aynı zamanda sigortalı şekilde garanti altına alınması gerekir. Ofis nakliyesinde eşyalar büyük olduğu için asansörlü nakliyat hizmetinden yararlanması gerekir.

Ofis Taşımacılığı Önemli Bilgiler

Ofis şirket taşımacılığı, taşıma işlemleri uzman personel çalışan firmalar tercih edilmesi gerekir. Özenli ve güvenilir firmalar işlerinde uzmanlaşmış olduklarından dolayı ofis eşyalarında zarar görülmemektedir. Öncelikle ofise gelerek uzmanlar tarafından plan yapılması gerekir. Taşıma uzmanları tüm eşyaların analizini yaparak notlar çıkartmalıdır. İnceleme sonrasin da ise bu çıkartılan planları sizlere detaylı anlatım yaparak neler yapacaklarını anlatırlar. Tüm detayları karşı tarafa anlatarak onları da bilgilendirme yapmak zorundadırlar.

Ofis taşıma işlemlerinde fiyatlandırma ise hizmetin türüne göre değişim sağlar. Homeofis nakliyat hizmetleri ile atölye taşıma hizmetleri arasında fiyat farklılıkları oluşmaktadır. Bundan dolayı fiyatları telefon dahilinde değil de firma ile yüz yüze görüşme dahilinde alabilirsiniz.

Kurumsal İstanbul Ofis Nakliye Şirketinin Özellikleri

Ofis taşımacılığı diğer nakliye firmalarından farklı konuma sahiptir. Ofis eşyalarının diğer eşyalara kıyasla her malzemesi değerli olduğu için aşırı dikkat edilmesi gerekir. Uzman kişiler tarafından nakliye hizmeti verilmelidir. Firmaların bir çoğu teminat altına alarak işyeri taşımacılığını yapmaktadırlar. Ofisin taşımacılığında hızlı ve sorunsuz nakliye olması için bölümlere ayrılarak taşıma işlemi gerçekleştirilir. Büro eşyalarında şarjlı olan tüm makineler sökülür. Paketlemelerini özenle ve zarar görmemesi için patpat malzemesi ile sararak konulmaktadır. Ofisler için dosyalar önemli konumdadır. Dosyaları ve diğer aksesuarları ile kolilere paketleme işlemi uygulanır. Kolilerin dışına ise karışmaması için küçük notlar alınır.

Güvenli Ofis Taşıma İşlemi Yapmak İçin Neler Yapılmalıdır ?

Ofis ve şirket taşımacılığında , paketleme işlemi önemli detaylar arasındadır. Ofisin durumu ve yeri tam anlamıyla tespit edilmesi gerekir. Ardından sigortalı taşıma işlemlerine geçiş yapılır. Genellikle tüm firmalarda sigortalama işlemi uygulanmaktadır. Böylelikle her ihtimallere karşılık eşyalar garanti altına alınıyor. Eşyalar düzenli bir şekilde sorun yaratmayacak kıvamda sökülür ve paketler dahilinde kolilenir. Taşıyan kişiler son derece titiz bir şekilde yükleme işlemi yapar. Her bir koli üzerine notlar alındığı için yeni yerde karışıklık söz konusu olamaz. Ofiste fazla eşyalar var ise firmanın kendine ait eşya depolama yerlerine gönderim sağlanabilir.

Ofis Taşıma Firmalarında Hangi Özellikler Aranılmalıdır ?

  • Güvenilir firma Olması gerekir.
  • Kaliteli ve disiplinli iş anlayışa dahil olmalıdır.
  • Müşteri memnuniyetli özen gösteriyoruz.
  • Değişime ve yeniliklere açık olmaları gerekir.

Yukarıda verilen firma özelliklerini firmamız misyon haline getirmiştir. Ofis taşıma işlerinizde firmamız ile iletişim haline geçerek hızlı ve güvenilir taşımacılığa şahit olabilirsiniz.

Etiketler:

En İyi Ofis Taşıma Firması

En uygun Ofis Taşıma fiyatları için teklif oluşturun.

Hemen Fiyat Teklifi Al

Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.